پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رویترز نوشت: مقام وزارت نفت عراق میگوید این کشور افزایش ظرفیت خود در اوپک را به طور جدی بررسی میکند.
به گزارش انتخاب، مقام ارشد وزارت نفت عراق به رویترز میگوید: در صورتی که سهمیهٔ عراق در اوپک بهطور قابلتوجهی افزایش نیابد، این کشور مجبور خواهد شد تمام گزینههای موجود را بررسی کند.
او افزود عراق به دلیل کاهش شدید صادرات نفت در پی جنگ با ایران، با بحران مالی حیاتی دستوپنجه نرم میکند و افزایش سهمیهٔ اوپک این کشور باید با نهایت جدیت دنبال شود