کد خبر: ۹۲۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۱ - ۰۴ تير ۱۴۰۵

وزیر خارجه بحرین: از تلاش‌هایی که به امضای یادداشت تفاهم میان ایران و آمریکا منجر شد، استقبال می‌کنیم/ کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس چشم انتظار فصل جدیدی هستند

وزیر امور خارجه بحرین در جریان نشست مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و ایالات متحده در منامه گفت: از تلاش‌هایی که به امضای یادداشت تفاهم میان واشنگتن و تهران منجر شد، استقبال می‌کنیم.
بحرین
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین از امضای یادداشت‌ تفاهم میان ایران و آمریکا استقبال کرد.

به گزارش انتخاب، وزیر امور خارجه بحرین در جریان نشست مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و ایالات متحده در منامه گفت: از تلاش‌هایی که به امضای یادداشت تفاهم میان واشنگتن و تهران منجر شد، استقبال می‌کنیم.

وی افزود: کشورهای شورای همکاری خلیج فارس چشم‌انتظار فصل جدیدی هستند که بر پایه احترام به حاکمیت کشورها و حفاظت از مسیرهای دریایی بنا شده باشد. 

نظرات بینندگان
captcha