کد خبر: ۹۲۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۷ - ۰۵ تير ۱۴۰۵
وزارت خارجه امارات:

تماس تلفنی وزیر خارجه امارات با عراقچی در پی دستیابی به توافقی دربارهٔ یادداشت تفاهم بین آمریکا و ایران / عبدالله بن زاید بر اهمیت پایبندی کامل به مفاد توافق تأکید کرد

وزارت خارجه امارات از تماس تلفنی وزیر خارجهٔ امارات با عراقچی خبر داد و اعلام کرد: این گفت‌وگو در پی دستیابی به توافقی دربارهٔ یادداشت تفاهم بین ایالات متحده آمریکا و ایران و امضای آن توسط دو کشور صورت گرفت. 
.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزارت خارجه امارات از تماس تلفنی وزیر خارجهٔ امارات با عراقچی خبر داد و اعلام کرد: این گفت‌وگو در پی دستیابی به توافقی دربارهٔ یادداشت تفاهم بین ایالات متحده آمریکا و ایران و امضای آن توسط دو کشور صورت گرفت. 
 
به گزارش «انتخاب»؛ متن بیانیه وزارت خارجه امارات به شرح زیر است:
 
عبدالله بن زاید (وزیر خارجهٔ امارات) تماس تلفنی از جناب عباس عراقجی، وزیر خارجهٔ جمهوری اسلامی ایران، دریافت کرد. 
 
در این تماس، تحولات منطقه‌ای مورد بحث قرار گرفت، این گفت‌وگو در پی دستیابی به توافقی دربارهٔ یادداشت تفاهم بین ایالات متحده آمریکا و ایران و امضای آن توسط دو کشور صورت گرفت. 
 
عبدالله بن زاید بر اهمیت پایبندی کامل به مفاد توافق تأکید کرد و همچنین اشاره کرد که دیپلماسی جدی و گفت‌وگوی مسئولانه، بهترین راه برای حل و فصل تمامی بحران‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است.
نظرات بینندگان
captcha