کد خبر: ۹۲۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۷ - ۰۴ تير ۱۴۰۵

واکنش معاون وزیر خارجه به خبر نقش ایتالیا در حمله به ایران: در اختیار گذاشتن سرزمین توسط یک دولت در جهت استفاده دولت ثالث برای انجام تجاوز علیه کشوری دیگر، تجاوز محسوب می‌شود

معاون وزیر خارجه ایران با اشاره به اظهارات دبیرکل ناتو مبنی استفاده آمریکا از پایگاه‌های ایتالیا و رومانی در حمله به ایران، گفت: این اقدام موجب مسئولیت بین‌المللی این کشورهاست.
غریب آبادی
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون وزیر خارجه ایران با اشاره به اظهارات دبیرکل ناتو مبنی استفاده آمریکا از پایگاه‌های ایتالیا و رومانی در حمله به ایران، گفت: این اقدام موجب مسئولیت بین‌المللی این کشورهاست.

به گزارش انتخاب، کاظم غریب آبادی معاون وزیر خارجه در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت : «اظهارات دبیرکل ناتو درباره استفاده آمریکا از پایگاه‌های ایتالیا و رومانی در حمله به ایران، موجب مسئولیت بین‌المللی این کشورهاست. طبق قطعنامه ۳۳۱۴ مجمع عمومی، در اختیارگذاشتن سرزمین توسط یک دولت در جهت استفاده دولت ثالث برای انجام تجاوز علیه کشور دیگر، تجاوز محسوب می‌شود.»

نظرات بینندگان
captcha