کد خبر: ۹۲۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۰۳ تير ۱۴۰۵

سردار احمدی مقدم، رئیس دانشگاه عالی دفاع در صداوسیما: تسریع در اصلاحات داخلی لازم است؛ الان ۷۰ درصد مردم می‌گویند نظام جمهوری اسلامی را می‌خواهیم، ولی باید در آن اصلاحاتی صورت بگیرد؛ این پیام ملت است که باید شنیده شود/ با اروپا هم باید روابط راهبردی خود را تقویت کنیم

سردار احمدی مقدم تأکید کرد: تسریع در اصلاحات داخلی و امید آفرینی در جامعه لازم است؛ الان ۷۰ درصد مردم می‌گویند ما نظام جمهوری اسلامی را می‌خواهیم، ولی باید در آن اصلاحاتی صورت بگیرد، این پیام مردم است که باید شنیده شود. افزایش انسجام و وحدت ملی در صحنه سیاسی و اجتماعی را می‌خوایم؛ به دشمن سیگنال ندهیم که او را امیدوار کنیم، حتی اگر انتقاد واردی هم داریم، جای آن در تریبون‌ها نیست و دو دستگی در جامعه ایجاد می‌کند، سیگنال هم به دشمن می‌دهد که شکاف‌ها در کجا است تا از همان‌جا وارد شوند.
اسماعیل احمدی‌مقدم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در مصاحبه‌ای در صداوسیما تأکید کرد که مردم اصلاحات داخلی می‌خواهند و باید پیام آن‌ها شنیده شود.

به گزارش انتخاب، سردار احمدی مقدم در صداوسیما امروز ۳ تیر ۱۴۰۵، طی اظهاراتی گفت: مهمترین مسئله تقویت جبهه داخلی است‌. بزرگترین سیگنال برای جنگ، بی ثباتی در داخل و کاهش سرمایه اجتماعی بود که برای ما مشکل درست کرد.

وی افزود: اینکه گشایش‌ها و بهبودهایی در بازار در حال رخ دادن است، فقط روانی نیست، واقعی و فیزیکی هم هست. امروز خیلی از ذخایر کشور تا آخر سال شارژ می‌شوند و مشکلی نداریم، حتی اگر جنگ شود، افزایش ذخایر ارزی را داریم.

سردار احمدی مقدم تأکید کرد: تسریع در اصلاحات داخلی و امید آفرینی در جامعه لازم است؛ الان ۷۰ درصد مردم می‌گویند ما نظام جمهوری اسلامی را می‌خواهیم، ولی باید در آن اصلاحاتی صورت بگیرد، این پیام مردم است که باید شنیده شود. افزایش انسجام و وحدت ملی در صحنه سیاسی و اجتماعی را می‌خوایم؛ به دشمن سیگنال ندهیم که او را امیدوار کنیم، حتی اگر انتقاد واردی هم داریم، جای آن در تریبون‌ها نیست و دو دستگی در جامعه ایجاد می‌کند، سیگنال هم به دشمن می‌دهد که شکاف‌ها در کجا است تا از همان‌جا وارد شوند.

وی افزود: باید در ارتباط با همسایگان، فرصت محوری جای تهدید محوری را بگیرد و تعامل جای تقابل را بگیرد. ما می‌خواهیم با کشورهای همسایه زندگی و تعامل کنیم؛ ما امنیت را تأمین می‌کنیم/ حتی با اروپا هم باید روابط راهبردی خود را تقویت کنیم. کشورهای منطقه مواد غذایی و کریدورهای حمل و نقل می‌خواهند و در این جنگ با ما همراهی می‌کردند، حالا ما بیاییم و بگوییم آذربایجان نماینده اسرائیل است، این‌ها که حرکتی علیه ما انجام ندادند و حتی کمک‌هایی هم به ایران می‌کردند.

او تصریح کرد: چون آقای قالیباف گفت من هم می‌گویم؛ اروپایی‌ها با ماشین آدم می‌فرستند که ما می‌خواهیم روابط خود را با ایران تقویت کنیم، ایران باید در اینجا آغوش خود را برای اصلاحات باز کند. ایران قوی باید جایگزین ایران ضعیف شود، این امروز معتبر سازی هم شده، خودمان نباید این را خش بیاندازیم.

نظرات بینندگان
captcha