پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مقام ارشد وزارت خارجه پاکستان از برقراری خط ارتباط مستقیم میان ایران و آمریکا برای جلوگیری از بروز مشکلات خبر داد.
به گزارش انتخاب، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد: توافق شامل ایجاد یک خط ارتباط مستقیم میان واشنگتن و تهران برای جلوگیری از بروز مشکلات است.
وی افزود: ما با هر دو طرف آمریکایی و ایرانی در تماس هستیم تا یادداشت تفاهم بهطور مؤثر اجرا شود.