پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : باشگاه خبرنگاران نوشت: با گذشت حدود ۱۰ روز از اختلال در زیرساخت شرکت خدمات انفورماتیک، گزارشهای میدانی از شعب ۴ بانک بزرگ نشان میدهد بسیاری از سپردهگذاران هنوز امکان برداشت سپردههای خود را ندارند.
پیگیری میدانی از شعب بانکهای تجارت، ملی، توسعه صادرات و صادرات نشان میدهد فضای شعب برخلاف روزهای عادی تقریباً خلوت است؛ بسیاری از باجهها خدمات نمیدهند و کارمندان عملاً منتظر وصل شدن سیستمها هستند.
آنچه این روزها نگرانی مشتریان را تشدید کرده، نه فقط ادامه اختلال، بلکه نبود اطلاعرسانی شفاف درباره زمان دقیق رفع کامل مشکل است؛ مسئلهای که باعث شده بسیاری از سپردهگذاران نسبت به دسترسی به منابع مالی خود دچار نااطمینانی شوند.