پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محمدحسین میثاقی در یک برنامه تلویزیونی گفت: اوسمار بعد از بازی دیشب اخراج شد و کارش تمام است. پرسپولیس با اسکوچیچ بسته است. مدیرعامل پرسپولیس وعده داده بود که اگر پرسپولیس قهرمان نشود کل حقوق و مزایای ۳ سال گذشتهاش را پس بدهد.