arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

دستیار ویژه پوتین در گفتگو با مخبر: پوتین با حساسیت فوق العاده اخبار سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می کند

معاون اول رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی ایگور لویتین گفت: قدردان همدلی دولت و ملت روسیه و پیگیری های آقای پوتین رئیس جمهور روسیه هستیم و امیدواریم در پی این حادثه اخبار خوبی مبنی بر سلامت آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: معاون اول رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی ایگور لویتین گفت: قدردان همدلی دولت و ملت روسیه و پیگیری های آقای پوتین رئیس جمهور روسیه هستیم و امیدواریم در پی این حادثه اخبار خوبی مبنی بر سلامت آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.
 
ایگور لویتین شامگاه یک شنبه در پی سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه در تماسی تلفنی با معاون اول رئیس جمهور گفت:آقای پوتین رئیس جمهوری روسیه از ابتدای این سانحه اخبار را با دقت پیگیری می کند و من امشب حامل پیام همراهی، نگرانی و همدلی او با شما و ملت ایران هستم.
 
دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه افزود: آقای پوتین به محض دریافت اخبار این سانحه از من خواست تا آقای کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران را به کاخ کرملین دعوت کنم و رسما اعلام کنیم تمام ظرفیت های روسیه برای کمک به کشور دوست ما؛ ایران آماده ارائه است .
 
 مخبر در این گفتگوی تلفنی ضمن تشکر از پیگیری ها و اعلام آمادگی روسیه برای کمک به ایران درپی حادثه بالگرد رئیس جمهور گفت: از دولت، ملت روسیه و شخص آقای پوتین سپاسگزارم و امیدوارم اخبار خوبی را برای مردم ایران و دوستداران جمهوری اسلامی در ساعات پیش رو داشته باشیم.
 
معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد : پیگیری های مجدانه و نگرانی آقای پوتین و مقامات عالی روسیه در پی این اتفاق، نشان از عمق دوستی دو رئیس جمهور و همچین دو ملت دارد.
نظرات بینندگان