arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

معاون رئیسی: در بحث هیئت رئیسه مجلس، دولت ممکن است نظر شخصی یا برآوردی از انتخابات داشته باشد، اما در حال حاضر قصد اظهارنظر رسمی ندارد

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: دولت به دنبال تعامل با همه گروه‌های حاضر در مجلس است و ترکیب مجلس آینده، متنوع‌تر از مجلس یازدهم خواهد بود. محمد حسینی گفت: در بحث هیئت رئیسه مجلس، دولت ممکن است نظر شخصی یا برآوردی از انتخابات داشته باشد، اما در حال حاضر قصد اظهار نظر رسمی ندارد. معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : با توجه به عدم رای آوردن برخی از اعضای فعلی هیئت رئیسه، تغییراتی در این ترکیب رخ خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری دانشجو: معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : دولت به دنبال تعامل با همه گروه‌های حاضر در مجلس است و ترکیب مجلس آینده، متنوع‌تر از مجلس یازدهم خواهد بود.

محمد حسین حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: انتخابات دور دوم مجلس دوازدهم برگزار می‌شود و ترکیب نهایی مجلس مشخص خواهد شد.

وی افزود: دولت به دنبال تعامل با همه گروه‌های حاضر در مجلس است و ترکیب مجلس آینده، متنوع‌تر از مجلس یازدهم خواهد بود.

حسینی اظهار داشت: در مجلس آینده در بین اصول‌گرایان، اصلاح طلبان، معتدلین و مستقلین هم هستند و دولت تعامل خوبی با مجلس آینده، فارغ از گرایش‌های سیاسی نمایندگان خواهد داشت.

وی افزود: لایحه محور شدن مجلس، از برنامه‌های دولت برای تعامل با مجلس است و از نمایندگان مجلس این انتظار می‌رود، به لوایح دولت اطمینان بیشتری داشته باشند.

حسینی ابراز داشت: در بحث هیئت رئیسه مجلس، دولت ممکن است نظر شخصی یا برآوردی از انتخابات داشته باشد، اما در حال حاضر قصد اظهار نظر رسمی ندارد.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : با توجه به عدم رای آوردن برخی از اعضای فعلی هیئت رئیسه، تغییراتی در این ترکیب رخ خواهد داد.

نظرات بینندگان