Subject: ترامپ: صنعت نفت ونزوئلا را سامان می‌دهیم و بعد انتخابات برگزار می‌کنیم/ کوبا همیشه به خاطر ونزوئلا زنده مانده بود، اما حالا در حال پایین رفتن است/
From: entekhab.ir

در حال بررسی بازگشایی سفارت آمریکا در کاراکاس هستیم
Date: Mon, 27 Apr 2026 11:38:22 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C964827690EFB518691BAAD2E20AA331_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C964827690EFB518691BAAD2E20AA331_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C964827690EFB518691BAAD2E20AA331_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C964827690EFB518691BAAD2E20AA331_MULTIPART_MIXED--