Subject: کارشناس سازمان غذا و دارو هشدار داد؛
From: entekhab.ir

سالانه ۶۰ هزار مسمومیت با استامینوفن اتفاق می افتد
Date: Mon, 27 Apr 2026 16:42:31 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--8253C1CF8DA5001B70F70F48DD18A5AF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----8253C1CF8DA5001B70F70F48DD18A5AF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----8253C1CF8DA5001B70F70F48DD18A5AF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----8253C1CF8DA5001B70F70F48DD18A5AF_MULTIPART_MIXED--