Subject: مطالعه محققان استرالیایی؛
From: entekhab.ir

ارتباط ایستادن زیاد با افزایش مشکلات گردش خون
Date: Mon, 27 Apr 2026 16:42:28 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--CCFAED2E02C8CD0A4D2BF9C27B778084_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----CCFAED2E02C8CD0A4D2BF9C27B778084_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----CCFAED2E02C8CD0A4D2BF9C27B778084_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----CCFAED2E02C8CD0A4D2BF9C27B778084_MULTIPART_MIXED--