Subject: رئیس پلیس راه کشور:
From: entekhab.ir

۸ درصد جان‌باختگان حوادث رانندگی در راه‌های روستایی است
Date: Sat, 02 May 2026 02:58:13 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--691DA907F056F9F06A9BC0E575C6DA4B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----691DA907F056F9F06A9BC0E575C6DA4B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----691DA907F056F9F06A9BC0E575C6DA4B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----691DA907F056F9F06A9BC0E575C6DA4B_MULTIPART_MIXED--