Subject: شهردار تهران:
From: entekhab.ir

اعلام اسامی افرادی که املاک شهرداری تهران در تصرف آنها بود، خلاف قاعده است
Date: Thu, 04 Jun 2026 01:52:53 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--00716FCFE09B5A100A63180ED5223C06_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----00716FCFE09B5A100A63180ED5223C06_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----00716FCFE09B5A100A63180ED5223C06_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1394321_393.jpg

----00716FCFE09B5A100A63180ED5223C06_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----00716FCFE09B5A100A63180ED5223C06_MULTIPART_MIXED--