Subject: خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۱۸ مرداد ۱۳۷۷:
From: entekhab.ir

مفقودالاثر شدن ۱۱ ديپلمات ایران در مزارشریف /  علی عبداللهيان، قائم‌مقام سابق وزارت ارشاد تأكيد داشت‌ كه جناح راست، از كم‌كردن روابط با من پشيمان است
Date: Wed, 03 Jun 2026 05:50:58 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BAB361361D5CB72BF989CB007FAA894A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BAB361361D5CB72BF989CB007FAA894A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BAB361361D5CB72BF989CB007FAA894A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1113873_810.jpg

----BAB361361D5CB72BF989CB007FAA894A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BAB361361D5CB72BF989CB007FAA894A_MULTIPART_MIXED--