Subject: قاضی زاده هاشمی کاندیدای اصولگرا خطاب به علی لاریجانی:
From: entekhab.ir

‏اگر کسی طالب افزایش مشارکت است باید به دوستان خود بگوید  فکری به حال ‎بورس کنند
Date: Wed, 03 Jun 2026 10:28:13 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--0CBAEB7F3CBB576C50F5C314B978A294_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----0CBAEB7F3CBB576C50F5C314B978A294_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----0CBAEB7F3CBB576C50F5C314B978A294_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1072528_723.jpg

----0CBAEB7F3CBB576C50F5C314B978A294_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----0CBAEB7F3CBB576C50F5C314B978A294_MULTIPART_MIXED--