Subject: خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۲ بهمن ۱۳۷۶:
From: entekhab.ir

محمد مؤمن گفت شورای نگهبان درمورد انتخابات خبرگان قاطع خواهد بود / موحد، فرمانده سپاه حفاظت گفت نظامی‌ها از فیروز آبادی، رئیس ستاد کل ناراحت‌اند / رجبی دوانی از اینکه خاتمی او را به کار نگرفته گله داشت
Date: Wed, 03 Jun 2026 10:15:23 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--ED04370F87A9863B37BFB4AB4F261B05_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----ED04370F87A9863B37BFB4AB4F261B05_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----ED04370F87A9863B37BFB4AB4F261B05_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----ED04370F87A9863B37BFB4AB4F261B05_MULTIPART_MIXED--