Subject: کنفرنس مطبوعاتی «عادل الجبیر» و «برایان هوک» و بیان اظهاراتی علیه ایران
From: entekhab.ir

عادل الجبیر: در صورتی که تحریم تسلیحاتی ایران برداشته شود، اقدامات خصمانه ایران بیشتر خواهد شد / برایان هوک: حکم بازداشت ترامپ یک مانور تبلیغاتی ایرانی است و خنده‌دار
Date: Wed, 29 Apr 2026 03:28:52 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--116D7C0A2042C1D4C3243B90E5A1B122_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----116D7C0A2042C1D4C3243B90E5A1B122_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----116D7C0A2042C1D4C3243B90E5A1B122_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----116D7C0A2042C1D4C3243B90E5A1B122_MULTIPART_MIXED--