Subject: یادداشت‌های علم، پنج‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۴۶ /
From: entekhab.ir

به شاهنشاه گفتم، خودت مصاحبه می‌فرمایی، مرا در جریان نمی‌گذاری بعد ایرادش را به من می‌گیری!
Date: Wed, 03 Jun 2026 06:51:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7DC315FCDB7AC9F67FD1C07A9840421C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7DC315FCDB7AC9F67FD1C07A9840421C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7DC315FCDB7AC9F67FD1C07A9840421C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7DC315FCDB7AC9F67FD1C07A9840421C_MULTIPART_MIXED--