Subject: یادداشت‌های علم، جمعه ۲ خرداد ۱۳۵۴ /
From: entekhab.ir

شاهنشاه فرمودند: به شیعیان لبنان به صورت محرمانه کمک پولی و اسلحه بکنیم
Date: Wed, 03 Jun 2026 06:30:30 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FC88EFE8F456718D815BF175FA788224_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FC88EFE8F456718D815BF175FA788224_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FC88EFE8F456718D815BF175FA788224_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FC88EFE8F456718D815BF175FA788224_MULTIPART_MIXED--