Subject: یادداشت‌های علم، شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۵۱ /
From: entekhab.ir

به شاه گفتم هرگز بدبینی را  نباید این همه توسعه داد
Date: Wed, 03 Jun 2026 01:58:28 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--2120F815D69985F78B4812A37947409A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----2120F815D69985F78B4812A37947409A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----2120F815D69985F78B4812A37947409A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----2120F815D69985F78B4812A37947409A_MULTIPART_MIXED--