Subject: یادداشت‌های علم، پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۶ /
From: entekhab.ir

شاه محض خاطر وزیر خارجه آمریکا مدت حبس تروریست‌ها را تخفیف داده
Date: Wed, 03 Jun 2026 06:30:27 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--79E8B497FCCCD0F95242C311F200EE45_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----79E8B497FCCCD0F95242C311F200EE45_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----79E8B497FCCCD0F95242C311F200EE45_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----79E8B497FCCCD0F95242C311F200EE45_MULTIPART_MIXED--