Subject: یادداشت‌های محمد‌علی فروغی سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۲۹۸ /
From: entekhab.ir

امروز در مجلس فرانسه به زن‌ها حق رای دادند
Date: Wed, 03 Jun 2026 09:46:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BD0946BC3CFFD1A6ED313039EA24E72B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BD0946BC3CFFD1A6ED313039EA24E72B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BD0946BC3CFFD1A6ED313039EA24E72B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BD0946BC3CFFD1A6ED313039EA24E72B_MULTIPART_MIXED--