Subject: یاداشت‌های محمدعلی فروغی جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

در باب تکمیل دوسیه کار کردیم، به احتیاط این‌که شاید کنفرانس وقت به ما بدهند
Date: Wed, 03 Jun 2026 04:47:30 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--29ED295B9EF292CC7525FF7A974B66BC_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----29ED295B9EF292CC7525FF7A974B66BC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----29ED295B9EF292CC7525FF7A974B66BC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----29ED295B9EF292CC7525FF7A974B66BC_MULTIPART_MIXED--