Subject: یادداشت‌های علم سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۵۲:
From: entekhab.ir

در یک کلاس‌مان معلم آمریکایی تعلیم می‌داد و در یک کلاس معلم روسی! پهلوی یکدیگر!
Date: Wed, 03 Jun 2026 08:14:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--49830CF7462BDDED4B01E92422287822_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----49830CF7462BDDED4B01E92422287822_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----49830CF7462BDDED4B01E92422287822_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----49830CF7462BDDED4B01E92422287822_MULTIPART_MIXED--