Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

حدس بعضی این است که وثوق‌الدوله سکوت کرده که موقع کنفرانس بگذرد!
Date: Wed, 03 Jun 2026 14:52:24 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B7D019AF06A183BCCB555A327E9BAFBF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B7D019AF06A183BCCB555A327E9BAFBF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B7D019AF06A183BCCB555A327E9BAFBF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B7D019AF06A183BCCB555A327E9BAFBF_MULTIPART_MIXED--