Subject: یادداشت‌های علم، جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۴۸:
From: entekhab.ir

برای اولین مرتبه شاهنشاه را نسبت به اختلاف با عراق نگران یافتم
Date: Wed, 03 Jun 2026 10:14:19 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--62C0F461AF1BA8D8F6399C671C66DCFF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----62C0F461AF1BA8D8F6399C671C66DCFF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----62C0F461AF1BA8D8F6399C671C66DCFF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----62C0F461AF1BA8D8F6399C671C66DCFF_MULTIPART_MIXED--