Subject: یادداشت‌های ناصرالدین شاه دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۲۶۸:
From: entekhab.ir

از توی ده «سرچم» راندیم، مثل این است که از زیر قتل و غارت چنگیزخان درآمده است!
Date: Wed, 03 Jun 2026 01:49:31 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--27E1FCAD24C78AF1DD7FD8FDF1AC9AFC_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----27E1FCAD24C78AF1DD7FD8FDF1AC9AFC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----27E1FCAD24C78AF1DD7FD8FDF1AC9AFC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----27E1FCAD24C78AF1DD7FD8FDF1AC9AFC_MULTIPART_MIXED--