Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی، شنبه ۸ اردیبهشت ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

این دو روزه دو سه فقره تلگراف به طهران کرده و از سکوتشان شکایت کرده‌ایم
Date: Wed, 03 Jun 2026 11:01:07 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--95B331457DBA676D63008FDFE3E97D06_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----95B331457DBA676D63008FDFE3E97D06_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----95B331457DBA676D63008FDFE3E97D06_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----95B331457DBA676D63008FDFE3E97D06_MULTIPART_MIXED--