Subject: یاداشت‌های محمدعلی فروغی دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

مستر مور انگلیسی میل دارد ترتیب آسمان‌پیمایی برای ایران بدهد
Date: Wed, 03 Jun 2026 07:18:34 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--8CDB7FF6D75DD22D63F0297161351590_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----8CDB7FF6D75DD22D63F0297161351590_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----8CDB7FF6D75DD22D63F0297161351590_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----8CDB7FF6D75DD22D63F0297161351590_MULTIPART_MIXED--