Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی، یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

اگر ما گاه‌گاه سیخ نزنیم، مشاور خودش هیچ نمی‌جنبد
Date: Wed, 03 Jun 2026 08:14:44 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--76054737A38C755D842BA2F522DB010B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----76054737A38C755D842BA2F522DB010B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----76054737A38C755D842BA2F522DB010B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----76054737A38C755D842BA2F522DB010B_MULTIPART_MIXED--