Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی پنجشنبه سوم اردیبهشت ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

روزنامه تایمز مقاله نوشته و از ایران بد گفته است
Date: Wed, 03 Jun 2026 04:50:48 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D7848C8F3F5E7784331B5AA934F1B374_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D7848C8F3F5E7784331B5AA934F1B374_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D7848C8F3F5E7784331B5AA934F1B374_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D7848C8F3F5E7784331B5AA934F1B374_MULTIPART_MIXED--