Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی، چهارشنبه دوم اردیبهشت ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

آمریکایی‌ها اطمینان داده‌اند که کار ایران مطرح خواهد شد
Date: Wed, 03 Jun 2026 10:02:57 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--69E7C228A71B151044A733E2607A78EF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----69E7C228A71B151044A733E2607A78EF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----69E7C228A71B151044A733E2607A78EF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----69E7C228A71B151044A733E2607A78EF_MULTIPART_MIXED--