Subject: یادداشت‌های علم، سه شنبه دوم اردیبهشت ۱۳۴۸:
From: entekhab.ir

شاه فرمودند، عمل خُل خُلی که تو کردی چقدر امروز ما را راحت کرد
Date: Wed, 03 Jun 2026 11:31:57 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--5642AF5E4DA0177ED8E891FDBF217D70_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----5642AF5E4DA0177ED8E891FDBF217D70_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----5642AF5E4DA0177ED8E891FDBF217D70_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----5642AF5E4DA0177ED8E891FDBF217D70_MULTIPART_MIXED--