Subject: یادداشت‌های علم، شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۵۳:
From: entekhab.ir

از دو هزار خانه فرهنگ روستایی، فقط در ۱۳۶ خانه برق هست!
Date: Wed, 03 Jun 2026 14:22:00 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--AF96FA1B925A8C2F8C790D638B037DF3_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----AF96FA1B925A8C2F8C790D638B037DF3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----AF96FA1B925A8C2F8C790D638B037DF3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----AF96FA1B925A8C2F8C790D638B037DF3_MULTIPART_MIXED--