Subject: محمدعلی فروغی، پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

عهدنامه گلستان را پیدا کرده قدری از آن نوشتم
Date: Wed, 03 Jun 2026 01:59:35 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--85722A375F2DAEB34D092F0B176298E2_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----85722A375F2DAEB34D092F0B176298E2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----85722A375F2DAEB34D092F0B176298E2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----85722A375F2DAEB34D092F0B176298E2_MULTIPART_MIXED--