Subject: یادداشت‌های ناصرالدین‌شاه سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۲۶۸:
From: entekhab.ir

امان امان از دست مرد و زن و عوام‌الناس
Date: Wed, 03 Jun 2026 06:04:50 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--22ACEB3156884B2DA681FD0A2479D6C8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----22ACEB3156884B2DA681FD0A2479D6C8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----22ACEB3156884B2DA681FD0A2479D6C8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----22ACEB3156884B2DA681FD0A2479D6C8_MULTIPART_MIXED--