Subject: یادداشت‌های علم، سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۴۹:
From: entekhab.ir

شاه: اگر مردم از جریان بحرین ناراضی بودند این‌طور از من استقبال نمی‌کردند
Date: Wed, 03 Jun 2026 05:38:40 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C4950CA45BA2C5F93FE2D8B0E17E394E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C4950CA45BA2C5F93FE2D8B0E17E394E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C4950CA45BA2C5F93FE2D8B0E17E394E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C4950CA45BA2C5F93FE2D8B0E17E394E_MULTIPART_MIXED--