Subject: یادداشت‌های علم، دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۴۹:
From: entekhab.ir

چادر جشن‌های دو هزار و پانصدساله یک میلیون دلار خرج برداشت
Date: Wed, 03 Jun 2026 15:02:54 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--92C67781DF6E2DCA9199115D543E98EF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----92C67781DF6E2DCA9199115D543E98EF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----92C67781DF6E2DCA9199115D543E98EF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----92C67781DF6E2DCA9199115D543E98EF_MULTIPART_MIXED--