Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی، چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

خیلی غریب است، حالا که ممتازالسلطنه مهمانی می‌کند روس‌ها را وعده می‌گیرد!
Date: Wed, 03 Jun 2026 10:36:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6981D905B290B47E8032538F3BFC9046_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6981D905B290B47E8032538F3BFC9046_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6981D905B290B47E8032538F3BFC9046_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6981D905B290B47E8032538F3BFC9046_MULTIPART_MIXED--