Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی، سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

تلگرافی مبنی بر دردها و شکایت‌ها به طهران شد، اما چه فایده!
Date: Wed, 03 Jun 2026 12:33:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--80B69EF5BC61FFA9AA6433088E6D361A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----80B69EF5BC61FFA9AA6433088E6D361A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----80B69EF5BC61FFA9AA6433088E6D361A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----80B69EF5BC61FFA9AA6433088E6D361A_MULTIPART_MIXED--