Subject: یادداشت‌های علم، جمعه ۱۰ فروردین ۱۳۴۷:
From: entekhab.ir

به سفیر انگلیس گفتم دو جزیره تنب و ابوموسی مال ماست
Date: Wed, 03 Jun 2026 08:17:55 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--32D4422984D219706A5CB3B608FFAC44_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----32D4422984D219706A5CB3B608FFAC44_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----32D4422984D219706A5CB3B608FFAC44_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----32D4422984D219706A5CB3B608FFAC44_MULTIPART_MIXED--