Subject: یادداشت‌های علم، دوشنبه ۹ فروردین ۱۳۵۵ /
From: entekhab.ir

علیاحضرت فرمودند: «لابد مرا ریاکار بزرگ معرفی می‌کنی» شاه فرمودند: «البته!»
Date: Wed, 03 Jun 2026 09:23:22 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--534B92192EC8A3E0EC9CB4E8A1E04985_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----534B92192EC8A3E0EC9CB4E8A1E04985_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----534B92192EC8A3E0EC9CB4E8A1E04985_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----534B92192EC8A3E0EC9CB4E8A1E04985_MULTIPART_MIXED--