Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی، شنبه ۸ فروردین ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

بعدازظهر با وزیر خارجه به گردش رفتیم
Date: Wed, 03 Jun 2026 11:40:07 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FFF80A4CBC579D199A593DE8EF4F2972_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FFF80A4CBC579D199A593DE8EF4F2972_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FFF80A4CBC579D199A593DE8EF4F2972_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FFF80A4CBC579D199A593DE8EF4F2972_MULTIPART_MIXED--