Subject: یادداشت‌های علم، پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۴۸:
From: entekhab.ir

راه‌ها خراب است، گوشت نیست یا کمیاب است، آب را گران کردند
Date: Wed, 03 Jun 2026 10:15:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--CE8EBA81DCD209DA3D01DB5C583AB80F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----CE8EBA81DCD209DA3D01DB5C583AB80F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----CE8EBA81DCD209DA3D01DB5C583AB80F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----CE8EBA81DCD209DA3D01DB5C583AB80F_MULTIPART_MIXED--