Subject: یادداشت‌های ناصرالدین‌شاه، شنبه ۳ فروردین ۱۲۶۸:
From: entekhab.ir

هر دو پایم پیچ خورد زمین افتادم، خیلی وحشت کردم
Date: Wed, 03 Jun 2026 05:38:39 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3D8B99AA43F4C5C71F0BFD29085930CD_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3D8B99AA43F4C5C71F0BFD29085930CD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3D8B99AA43F4C5C71F0BFD29085930CD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3D8B99AA43F4C5C71F0BFD29085930CD_MULTIPART_MIXED--