Subject: یادداشت‌های ناصرالدین شاه، پنجشنبه یکم فروردین ۱۲۶۷:
From: entekhab.ir

امروز عید است و سلام است و سرور است
Date: Wed, 03 Jun 2026 11:03:04 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--78C392E2437A119491E64FB6F9BFB6E8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----78C392E2437A119491E64FB6F9BFB6E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----78C392E2437A119491E64FB6F9BFB6E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----78C392E2437A119491E64FB6F9BFB6E8_MULTIPART_MIXED--