Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی؛ یکشنبه ۲ فروردین ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

در صورت اصلاحات پیشنهادی دول بی‌طرف، اسمی از ایران نیست!
Date: Wed, 03 Jun 2026 15:09:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--8FA94D4EA15F851E05A3B08E53747C44_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----8FA94D4EA15F851E05A3B08E53747C44_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----8FA94D4EA15F851E05A3B08E53747C44_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----8FA94D4EA15F851E05A3B08E53747C44_MULTIPART_MIXED--