Subject: یادداشت‌های اعتمادالسلطنه،‌ ۲۸ اسفند ۱۲۶۳؛
From: entekhab.ir

از سفارت انگلیس به امین‌اقدس پول داده‌اند که بگوید دیکسون چمشش را معالجه کرده!
Date: Wed, 03 Jun 2026 06:50:54 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B9A47E727CEC3096673AC432348AF1CD_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B9A47E727CEC3096673AC432348AF1CD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B9A47E727CEC3096673AC432348AF1CD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B9A47E727CEC3096673AC432348AF1CD_MULTIPART_MIXED--